Gratis batterihelsetest

Nå deler vi ut 20 gratis batterihelsetester - Husk å bestille innen utgangen av august

Taxiforbundet gir batteritest GRATIS til de første 20 taxieierne som bestiller! Vi sponser for å få fart i batterihelseprosjektet som ble lansert 5. juli, og som blir tema på fagkonferansen i høst.

For nye bestillinger gjelder fortsatt bruk av rabattkode på Min Side. Skulle du møte på utfordringer under bestilling, ring leverandøren Aviloos kundeservice på +4735697050. Betal for testen selv, og send kvittering til tb@nortaxi.no. Eiere som allerede har bestilt testen vil naturligvis også få refundert sine utlegg.

Viktig: Testen må bestilles innen rabattert pris (999 NOK) utløper 1. august, på din foretrukne Viking-stasjon, men kan gjennomføres innen september er omme. Sett et tidspunkt som passer for deg til å kjøre batteriet ned fra 100 til 10 prosent, uten at bilen lades opp i mellomtiden.

Les mer om batterihelsetesten her